Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen, te verkrijgen bij de assistente. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. U kunt uw klacht vanzelfsprekend hier ook direct indienen.
Klachtenregeling Huisartsenzorg Noordwest Nederland
Postadres: Stichting DOKh, Robijnstraat 6, 1812 RB Alkmaar
email: klachtenregeling@dokh.nl
Corona virus.
Hoewel corona minder vaak voorkomt is het virus nog steeds aanwezig.
De meeste mensen die nu een covid doormaken krijgen geen ernstige klachten meer,maar de kans erop is nog wel degelijk aanwezig.
Daarom zijn wij in de praktijk nog steeds alert wanneer een persoon klachten heeft welke op covid kunnen wijzen.
Hoe gaan wij in onze praktijk om met de maatregelen rondom corona?
Heeft u vragen over covid klik dan op de link hieronder:
https://www.thuisarts.nl/corona
AFWEZIG
Huisarts Spruijt is momenteel afwezig wegens ziekte.
Huisartsenpraktijk De Wormer nodigt u uit om een eigen
gezondheidsportaal te openen. Hierin kunt u online zelf afspraken maken, gedeelde labuitslagen bekijken, herhaalmedicatie aanvragen en online vragen stellen. Op dit gezondheidsportaal krijgt u via een beveiligde verbinding inzage in een gedeelte van uw medische dossier als dit is vrijgegeven.
OCHTENDSPREEKUUR VANAF 2023
Huisarts Booij en Spruijt houden afwisselend een ochtendspreekuur op dinsdag van 7-8uur.
Dit is geen inloop spreekuur. U dient voor deze tijden een afspraak te maken.
PRIVACY
SPOEDNUMMER
Voor spoed bel de praktijk
023 56 41 872 en toets 1
SPOED
Bel tijdens kantooruren de praktijk: 023 - 56 41 872 en Toets 1
Bel 112 bij levensbedreigende situaties
Praktijknummer: 023 56 41 872
Faxnummer: 023 56 52 227
Bel 's avonds, 's nachts, in het weekend of tijdens feestdagen de huisartsenpost:
Email: info@dewormer.nl
(alleen voor niet medisch inhoudelijke zaken, wel voor herhaalreceptien)
U kunt uw vraag tegenwoordig ook online via MijnGezondheid.net stellen. De huisarts zal uw vraag binnen 2 werkdagen beantwoorden.
Huisartsenpraktijk "De Wormer"
Wormerstraat 29
2131 AX Hoofddorp