Page
Menu
News

Huisartsenpraktijk "De Wormer"

U bent hier:  Home > Praktijk informatie > Klachtenregeling

Klachtenregeling

 Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen, te verkrijgen bij de assistente. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. U kunt uw klacht vanzelfsprekend hier ook direct indienen.

Folder klachtenregeling

Folder geschillenregeling

Klachtenregeling Huisartsenzorg Noordwest Nederland

Postadres: Stichting DOKh, Robijnstraat 6, 1812 RB Alkmaar

email:        klachtenregeling@dokh.nl

top
Page
Menu
News
Page
Menu
News

NIEUWS:

 

Corona virus.

Hoewel corona minder vaak voorkomt is het virus nog steeds aanwezig.

De meeste mensen die nu een covid doormaken krijgen geen ernstige klachten meer,maar de kans erop is nog wel degelijk aanwezig.

Daarom zijn wij in de praktijk nog steeds alert wanneer een persoon klachten heeft welke op covid kunnen wijzen.

Hoe gaan wij in onze praktijk om met de maatregelen rondom corona?

  • Wij begroeten u met een glimlach, maar geven geen hand.
  • Komt u naar de praktijk met klachten die op covid kunnen wijzen, zoals hoesten, dan verzoeken wij u een mond/neusmasker te dragen.

 

Heeft u vragen over covid klik dan op de link hieronder:

https://www.thuisarts.nl/corona

 

Twijfelt u of het nodig is om de huisarts te bellen? Krijg meteen antwoord met de app/website “Moet ik naar de dokter?”

 

AFWEZIG

Huisarts Spruijt is momenteel afwezig wegens ziekte. 

 

 MIJNGEZONDHEID.NET

Huisartsenpraktijk De Wormer nodigt u uit om een eigen
gezondheidsportaal te openen. Hierin kunt u online zelf afspraken maken, gedeelde labuitslagen bekijken, herhaalmedicatie aanvragen en online vragen stellen. Op dit gezondheidsportaal krijgt u via een beveiligde verbinding inzage in een gedeelte van uw medische dossier als dit is vrijgegeven.

 

 

OMGAAN MET WARM WEER/HITTE

Nationaal Hitteplan

Gezondheid en extreme hitte

Hitte en medicijnen

 

OCHTENDSPREEKUUR VANAF 2023

Huisarts Booij en Spruijt houden afwisselend een ochtendspreekuur op dinsdag van 7-8uur.

Dit is geen inloop spreekuur. U dient voor deze tijden een afspraak te maken.

 

 MIJNGEZONDHEID.NET

 

 

PRIVACY

Privacyverklaring

www.volgjezorg.nl

Toestemmingsformulier LSP

Online toestemming geven LSP

 

SPOEDNUMMER

Voor spoed bel de praktijk

023 56 41 872 en toets 1

 

 

SPOED

Bel tijdens kantooruren de praktijk: 023 - 56 41 872 en Toets 1

Bel 112 bij levensbedreigende situaties

Praktijknummer: 023 56 41 872
Faxnummer: 023 56 52 227

Bel 's avonds, 's nachts, in het weekend of tijdens feestdagen de huisartsenpost:

023 - 20 10 333

Email: info@dewormer.nl
(alleen voor niet medisch inhoudelijke zaken, wel voor herhaalreceptien)

U kunt uw vraag tegenwoordig ook online via MijnGezondheid.net stellen. De huisarts zal uw vraag binnen 2 werkdagen beantwoorden.

Huisartsenpraktijk "De Wormer"
Wormerstraat 29
2131 AX Hoofddorp

 

 

top
Page
Menu
News

Powered by CMSimple | Template: ge-webdesign.de | Login